poniedziałek, 1 lipca 2013

Prawda?

Hej ja i Laura postanowilysmy zrobic kanal na Youtube i bedziemy dodawac rozne filmiki :)
Tu jest pierwszy :D Co ludzie mysla co dziewczyny robia gdy u siebie spia i co robimy naprawde :D
Bo zawsze na glupich Amerykanskich filmach pokazuja ze dziewczyny rzucaja sie poduszkami i taka dziwna ''slodka'' reszta  ale wiekszasc tak nie robi .___. przynajmiej nie my.. Mozna powiedziec ze tylko jemy i wyglupiamy sie haha :D Wiec obejrzcie filmik i napiszcie co bardziej robicie jak u siebie nocujecie ^^

hohoho , teraz wejdz na nasz kanal daj suba i lapke w gore ;* peace&love 


  btw mam dzis urodzinki ;__________________________;

13 komentarzy:

  1. hahah bardzo fajny filmik :D ale w sumie taka prawda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny filmik <3
    pozdrawiam, http://l0velyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz urodzinki?? Wszystkiego dobrego ;)

    A temat na film jest super ;)

    P.S. Dziękuje za odwiedzinki u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uroczy filmik :D

    sto laaat, spełnienia marzeń i wielu czytelników! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obejrzę ♥
    Po opisie zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ogladać filmiki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. obejrze ale jak na razie nie mam takiej mozliwosci

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe :D no racja :D na wszystkich filmach są przedstawione takie "słodkie wariatki " :P masakra ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. spóźnione ale wszystkiego naj ! Filmik zabawny hehe pośmiałam się razem z wami . pozdrawiam http://mcblondgirl.blogspot.com/ <-- zajrzyj ;>

    OdpowiedzUsuń